Ram jeres potentielle, nye studerende.

Hvorfor samarbejde med os?

studentum.dk er Danmarks største, private platform for valg af uddannelse. Når I annoncerer hos os har, I adgang til besøgsstatistik, som gør det muligt at holde øje med jeres besøgende. Vi rådgiver og hjælper jer ligeledes i forhold til at nå ud til jeres målgruppe på den mest optimale vis.

Vores mission er at hjælpe alle med at finde den rigtige uddannelse. Vi leverer derfor en platform, der gør jeres uddannelser og kurser synlige for over en million aktive uddannelsesøgende hver måned. Vi øger jeres eksponering og leverer kvalitative leads og webtrafik til jer.

Sådan fungerer vores service

Søg, find og sammenlign

Som eksperter inden for uddannelsesmarkedsføring og søgemaskine-optimering, er vores hjemmeside strategisk bygget til at tiltrække brugere, der søger uddannelser som jeres.

Nyhedsbreve, studieguides og vidensdeling

Vores hjemmeside besøges hverdag af studie-hungrende unge, der søger information og inspiration i deres valg af uddannelse. Vi arbejder konstant på at udvide og udvikle vores indhold og nyhedsbreve, så de bliver ledt over til jeres uddannelser.

step4

Få flere leads og skab brand awareness

Vores elastiske algoritme sikrer, at dine kurser vises til din målgruppe på det rette sted og tidspunkt, hvor de er klar til at konvertere.

statistikrapport2021_350_2

Lær din målgruppe bedre at kende! Download vores statistikrapport med tal fra 2022 helt gratis.

Download statistikrapporten →

megaphone_teal_small

1,2 millioner årlige besøgende

Som Danmarks største, private søgeportal for uddannelse sørger vi på studentum.dk for, at alle finder den rigtige uddannelse. Sidste år guidede vi således 1,2 millioner unge i deres valg af uddannelse.

graph_pink_small

Kunde-login

Som kunde får du adgang til vores kunde-login, hvor du har fuld kontrol over samarbejdet. Du kan opdatere dine sider på studentum.dk, analysere dine statistikker, indsamle og administrere anmeldelser fra tidligere studerende og meget mere.

Lad os hjælpe jer med at markedsføre jeres uddannelsesudbud

Udfyld kontaktformularen nedenfor. Så kontakter vi jer hurtigt muligt og fortæller mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at profilere jeres uddannelser.

telephone_pink_small_right

For jer, der ønsker at tage en snak over telefonen

Book et telefonmøde - så ringer vi jer op, når det passer jer.

Book et møde →

Dét siger vores kunder om os

Art of Style and Makeup logo

"Vi har igennem mange år annonceret på studentum.dk, og vi får løbende en del henvendelser fra kommende kursister til makeupskolens uddannelser. Det er nemt at samarbejde med medarbejderne fra studentum.dk. De er altid hurtige og professionelle, når jeg ønsker ændringer eller nye tiltag."

Linda Christensen
Direktør hos og indehaver af Art of Style and Make-up

SOSU Nord logo

"Vi er meget tilfredse med samarbejdet med studentum.dk, som resulterer i en del henvendelser fra potentielle elever. studentum.dk gør det nemmere for os at nå vores målgruppe via deres forskellige kanaler. Desuden er de hurtige, lyttende og klar med sparring, hvis man har behov for det."

Jette Morratz Christensen
PR- og Kommunikationsmedarbejder, SOSU Nord

Jordbrugets UddannelsesCenter Århus logo

"Behagelige mennesker. Ærligt samarbejde, og større synlighed. Vores tilknytning til studentum.dk har kun været en positiv oplevelse, hvor alle gør, hvad de siger, de gør. Vi modtager jævnligt henvendelser fra potentielle elever, der med det samme bliver tilknyttet den relevante vejleder, og vi oplever især, at elevportrætterne, som studentum.dk har produceret for os, har været med til at øge vores uddannelsers synlighed i det digitale billede."

Lotte Kristiansen
Kommunikationsmedarbejder, Jordbrugets UddannelsesCenter Århus