Kom i kontakt med unge online, via vores platform til virtuelle events.

Leder I efter en samarbejdspartner til at lave virtuelle events?

Med en stærk baggrund i online rekruttering af uddannelsessøgende, support til uddannelsesudbydere og en 3D platform til virtuelle events, kan vi hjælpe jer!

Kontakt os

Virtuel interaktiv platform

Hjørnestenen på et godt virtuelt event er en robust platform skræddersyet mod de uddannelsessøgendes oplevelse.

Vis de unge hvem I er

Brug et virtuelt miljø, der kan tilpasses til at fremvise jeres skole for alle interesserede.

En responsiv oplevelse lige meget hvor du logger på

Når mere end halvdelen af de besøgende logger på via deres mobiltelefon, er det vigtigt at platformen virker og ser godt ud, ligemeget hvordan man logger på.

Match med kvalificerede uddannelsessøgende

Ved at bruge et tilpasset spørgeskema kan I matche jeres besøgende med de forskellige stande til jeres event. På den måde hjælper I både jer selv og de besøgende med at prioritere og kvalificere sig igennem eventet.

Skab engagement gennem live webinarer

Vil du gerne skabe mere liv til dit event? På platformen kan du afholde live sessioner, som også er integreret med Youtube Live.

Lav informerende videoer der er forudindspillet

Hjælp de besøgende med at få de oplysninger de har brug for ved at lave en plan med forudindspillede webinarer.

Hils på og hjælp besøgende

Gør de besøgende trygge med en virtuel reception, der både tilbyder live chat support og andre ressourcer.

Monitorer jeres event med live analytics

Alle repræsentanter til jeres evnt kan få adgang til informationer om den besøgende når de besøger jeres stand og interagerer med de ressourcer I præsenterer.

Spor og eksporter studerendes interesse

Hver en handling den besøgende laver registreres på platformen og kan eksporteres, så I kan lave en optimal opfølgning med potentielle uddannelsessøgende, og hjælpe dem videre i deres rejse.

Saml de informationer I gerne vil have

Hvad end det handler om registreringer eller gennem et spørgeskema, så kan I tilpasse de informationer I indsamler fra de besøgende, når I afholder jeres eget event.

Skab meningsfuld dialog med uddannelsessøgende

Jeres begivenhed skal give nyttige oplysninger og være grobund for at skabe samtaler der konverterer.

Medbring den information de besøgende
søger for at starte en samtale

Med søgbare programmer og plads til webinarer, brochurer, links og andet der altsammen kan trackes, kan du give de uddannelsessøgende det de mangler.

Hvad end I bruger en personaliseret avatar af jeres ambassadører i jeres stande, en velkomst video eller tilpassede stande, hvor I kan kommunikere jeres værdier gennem jeres branding.

Virtual fair booth

Virtual fair platform chat function

Flyt jeres besøgende videre i jeres
rekrutterings-pipeline gennem personlig engagement.

Vores platform giver mulighed for at have både almindelig chat, live videoopkald og 1-til-1 bookninger af videomøder, så de besøgende har mange måde at få kontakt til jer.

I har også mulighed for, at have flere repræsentanter per stand, der proaktivt kan række ud til de uddannelsessøgende som kommer ind i standen. I har også mulighed for både at afvise kandidater, lave lister, eller noter om, hvordan I gerne vil følge op med den uddannelsessøgende efter begivenheden.

Bliv vært for en fantastisk begivenhed

Vi vil være der hvert skridt på vejen til at hjælpe jer med at få en god oplevelse.

Få hjælp til at skabe et flot event

Vi er der på hvert skridt af vejen til at støtte jer, hvis I har svært ved at tilpasse jeres indhold til det virtuelle miljø.

Med jeres indhold, hjælper vi jer med at bygge det virtuelle miljø og stande, inklusiv profiler og login til repræsentanterne.

Virtual fair exhibition hall

Oplæring og rådgivning for et nemt event

Vi tilbyder oplæring både og efter eventet, og hjælper jer hele vejen igennem på dagen med eventuelle spørgsmål, så I får et succesfuldt event.

Udvid jeres markedsføring af eventet

Med 1,1 millioner besøgende årligt på studentum.dk har vi en aktiv database som kan hjælpe jer med, at skaffe endnu flere deltagere til jeres event.

Interesseret i at høre mere om vores virtuelle events?

Send jeres opysninger til os, også vil en af vores account managers tage kontakt til jer.