Referencer fra vores kunder

5bd98675557faefc004b4a5b_Indretningsakademiet, logo, mailsignatur

Indretningsakademiet A/S

"Jeg har været kunde hos studentum.dk i 5 år og vores samarbejde er yderst tilfredsstillende.
Mit samarbejde med René er godt, fordi han forstår at dække skolen behov - ikke for meget og ikke for lidt. Når noget ikke virker, siger René altid til, og vi finder en anden løsning i fællesskab. Jeg er meget glad for, at der også er svensk support, der oversætter og laver den svenske side, så den fungerer.

Jeg er i fuldstændig trygge hænder, studentum.dk er meget professionel og samtidig menneskelig. Jeg har ikke en følelse af, at der bare skal sælges, men at firmaets behov også er vigtige."

Mette Rørdam, Direktør og indretningsarkitet ved Indretningsakademiet A/S

logo-Dec-20-2023-09-39-58-3235-AM

Bundgård Sprogrejser

"Bundgård Sprogrejser har samarbejdet med studentum.dk i en årrække nu. Studentum
kommer altid med masser af input til nye tiltag og forslag. Samtidig er studentum.dk's
ansatte altid lydhør over for ændringsforslag og får hurtigt handlet på det aftalte."

Anne Bundgård, Ejer af Bundgård Sprogrejser

ID+4+-+262626+72+dpi

Arkitektskolen for Indretningsdesign

"Den respons skolen får gennem studentum.dk er særdeles positiv. Konceptet og brugervenlighed er tidssvarende, og studentums service er som den skal være."

Mads Ludvigsen, Daglig leder ved Arkitektskolen for Indretningsdesign