Vi er digitale eksperter og klar til at hjælpe jer.

lightbulb_pink_small

Vil i vide mere om vores forskellige tjenester?

Vi har stor erfaring med markedsføring inden for uddannelsesbranchen. Kontakt os derfor endelig for vejledning omkring profilering af jeres uddannelsesudbud og institution, samt hvordan I bedst taler direkte til jeres målgruppe.

Lad os hjælpe jer med at markedsføre jeres uddannelsesudbud

Udfyld kontaktformularen nedenfor. Så kontakter vi jer hurtigst muligt og fortæller mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at profilere jeres uddannelser.

telephone_pink_small_right

For jer, der ønsker at tage en snak over telefonen

Book et telefonmøde - så ringer vi jer op, når det passer jer.

Book et møde →

dk_office

Kig forbi vores kontor

I er velkomne til at kigge forbi vores kontor på Islands Brygge, Njalsgade 21F 6. Sal, 2300 København S.

Vi bor her →

career

Karriere hos os

Vil du hjælpe andre i deres uddannelses- og karrierevalg, og samtidig blive en del af en markedsledende, international organisation? På vores karriereside kan du få et overblik over dine jobmuligheder hos studentum.dk.

Besøg vores karriereside →

hello

Mød teamet

Hvem sidder egentlig bag tasterne og skaber al indhold eller tager imod opkald?

Mød teamet bag studentum.dk her →