Mystery Shopper øvelse på Studentum.dk 2020

I september måned lancerer vi et nyt koncept her på studentum.dk, som vi kalder for Mystery Shopper. Det gør vi, fordi en rundspørge blandt vores brugere viser, at de uddannelsessøgende der sender en forespørgsel, gerne vil i kontakt og have information så hurtig og effektiv som mulig.

Helt praktisk sender vi en helt almindelig henvendelse fra os på et tidspunkt i perioden fra medio til ultimo september. Der vil ikke stå, den er fra os, så man skal som uddannelsesudbyder derfor behandle alle henvendelser, som normalt.

Når uddannelsesudbyderen svarer på henvendelsen, vil de blive informeret om, at det har været en henvendelse fra os, altså mystery shopperen. Vi svarer med det samme, takker for respons og henvendelsen bliver selvfølgelig slettet fra statistikken.

Baseret på responstid bliver de der svarer effektivt, og hurtigt, belønnet med et badge der fortæller, at de yder “Fremragende Studievejledning.” Badget gælder fra udgang af året og hele 2021.

Top ti får - udover et badge på deres side - også tilsendt et diplom som anerkendelse. Et sådan badge giver et kæmpe boost til uddannelsessiderne, og fungerer dermed som et unique selling point.

Vil du vide mere om vores Mystery Shopper øvelse på Studentum.dk? Så tag fat i vores Costumer Succes Manager Justin Origen.